Avand oaresce timp liber in seara asta mi-am dat un ochi pe sticla (vorba vine, acum e plastic curat 🙂 ) si bineinteles ca primele luate in vizor au fost posturile de stiri.

Antena 3 cu o madam Vranceanu Firea aprinsa si bagata in priza ca si tonomat al lui Felix-Voiculescu se arunca impreuna cu alti cativa lingai in tirade nesfarsite asupra lui Basescu.

Neah, nimic nou.

Realitatea TV se agita cu o dezbatere despre taxele pe care le cer retelele de supermarketuri pentru intrarea produselor pe retea, pentru promovarea lor in magazine si altele asemenea. Niste indivizi de pe la asociatiile de producatori si de la procesatori se agitau cum ca cei de la supermarketuri le cer si pana la 35% discount pentru livrarile facute in retelele lor. Si hai cu plansul, cu para si cu miloaga pe la institutiile statului care plaseaza pisica de la unul la celalalt pentru ca astea sunt niste situatii atat de atipice incat inca nu avem organizatii care sa se ocupe de asa ceva.
De ce s-a ajuns la situatia asta?

Pentru ca respectivii, producatori si procesatori, au investit doar in utilaje si in forta de munca insa niciodata in marketing si in oameni bazati in vanzari si negocieri.
Pe cealalta parte supermarket-urile au investit mult mai mult in acest segment esential care se dovedeste a fi marketingul si strategia de achizitii si vanzari.
Ce nu pricep ei este ca un om bun la negocieri ii face sa dea marfa cu adaosuri la limita suportabilitatii deoarece asta este meseria lui. Meseria lor este sa produca, apoi asta sa faca si sa lase pe cei in domeniu sa faca vanzarile si negocierile.
O alta idee care le scapa printre degete este ca nici supermarketurile nu pot trai fara produsele lor. Asa ca intreg lantul este strans legat si nicidecum nu pot trai unii fara ceilalti.
Daca un supermarket nu e aprovizionat zilnic pierde miliarde iar daca un producator nu vinde zilnic i se strica marfa pierzand si acesta miliarde. Nimeni nu isi permite un asemenea razboi. Totul se rezuma la imparteala tortului care pana acum a fost in mare parte adjudecat de catre supermarketuri pentru ca au stiut cum sa puna problema si sa negocieze conditiile.
Tineti minte ca intr-un supermarket cu rafturile goale lumea nu revine.
Si cand amintesc de supermarketuri nu vorbesc de pe campi.

Cel mai mult m-au distrat cei de la Antena 2 cu emisiunea lui Morar care il avea ca invitat pe Silviu Prigoana si pe Andreea Banica.
Well, nu prea vad eu o asa mare similititudine intre Andreea Banica si Prigoana ceea ce ar trebui sa-l faca pe Morar mai atent la alegerea invitatilor.
Insa Prigoana l-a terminat pe Morar chiar in emisiunea sa. I-a dat peste nas ca sunt niste lingai pentru Felix precum si ca nu stie sa-si aleaga subiectele si prezinta numai niste tampenii. La un moment dat Morar a iesit cu totul pentru era depasit complet de situatie.

Mie personal imi place formatul de emisiune al lui Morar insa se pare ca el este prea „slow” pentru asa ceva. Fara fituica pregatita cu zel intreaga zi nu prea se descurca. Ceea ce e cam nasol cand prezinti o emisiune in direct.
Ahh si sa nu o uit pe mamaia aia din randul „aplaudacilor” ce a vrut sa ne demonstreze cat balet a facut ea in pleistocen. Penibil!
BTW, toti ‘aplaudacii” aia sunt „over 60”. WTF dude get some real ppl there.

Am mai zarit si la Prima TV tampenia aia de reality show unde chiar ne arata cum naste cate o femeie si cat de mult se bucura ei de noul venit.
Sunt foarte de acord sa te bucuri si sa fii in al noualea cer la un asemenea eveniment insa pana sa te vinzi pe doi bani la TV si sa te dai in spectacol la toata tara cu momentele tale cele mai intime nu prea sunt de acord.
Ca si o idee pentru realizatori, probabil ar trebui ca emisiunea sa inceapa cu momentul procreari. 😀
Asadar nu prea am ce vedea la TV incat mai bine mai citesc o chestie pe net, un tutorial sau mai vizitez cate un blog, poate si cate un comment pe ici pe colo.
Si sa nu uit.
Muzica! Multa, buna si tare in casti.