Printre multele iniţiative cretine pe care le au cei din conducerea ţării se numără şi aceasta de a pedepsi penal pe oricine îndrăzneşte să „denigreze” (cu alte cuvinte să expună realitatea) băncile româneşti.

Pe fondul crizei financiare existente la nivel mondial s-au trezit nişte boşorogi de pe la ARB (Asociaţia Română a Băncilor) să iasa în faţă cu astfel de proiecte pentru a deturna atenţia de la lipsa lor de activitate în posturile pe care le ocupă de mulţi ani.
denigrare banci functionar banca
De-a lungul timpului am povestit şi eu despre aventurile pe la diverse bănci printre care: Raiffeisen Bank si datele personale, Aventuri la Bancpost si BRD sau Banca, programatorii si windows.
Dar toate acestea sunt nimicuri pe lângă imbecilitatea şi dobitocia cu care m-am confruntat timp de aproape două luni la CEC Bank Botoşani, însă despre asta într-un articol viitor pentru că sunt prea multe de spus.


Marea agenţie a băncilor româneşti ar trebui să verifice mai degrabă activitatea băncilor, comisioanele pe care le scot din burtă la fiecare vizită pe care o faci la ei, lipsa de informare a clientului, organizarea activităţii de acordare a creditelor şi cea de administrare a depozitelor.
Este normal ca în momentul în care sunt nemulţumit de prestaţia lor voi scrie despre căt de „proastă” este o anumită banca sau despre cât de idioţi pot fi angajatii. Chiar am citit zilele trecute un articol foarte bun pe această temă pe blogul lui Dan Popa, şi anume Oamenii din banci. De unde vin si cat de competenti sunt ei? (III).
În urma acestei strategii de expansiune agresivă a tuturor băncilor româneştinu se va ajunge decât la creşterea numărului de unităţi (agenţii, filiare etc) şi la scăderea calităţii serviciilor, scăderea niveluli de pregătire a angajaţilor precum şi scăderea gradului de mulţumire a clienţilor faţă de serviciile oferite.

Dacă intru într-o agentie pentru a afla nişte informaţii iar personalul nu ştie să se comporte sau să-mi ofere informaţiile exacte de care am nevoie, acea banca va cădea enorm în ochii mei iar eforturile de reabilitare vor trebui să fie foarte mari pentru a mi se schimba impresia lăsată de un funcţionar nepregătit.
Pe termen lung, această creştere cantitativă în destrimentul celei calitative este o carte necăştigătoare.