Importanta tagului <title> in SEO

De cand expansiunea internetului a luat proportii gigantice toata lumea se bate pe trafic si vizitatori. Marea majoritate a acestora vin prin intermediul motoarelor de cautare si in principal Google.
Dar ca sa avem cat mai multi vizitatori proveniti din motoarele de cautare trebuie sa concepem site-ul nostru in asa fel incat sa ne regasim printre primele rezultate la cautarea dupa anumite cuvinte cheie.
Unul dintre principalele elemente ce ajuta la urcarea in SERP (Search Engine Result Pages) este tagul title ce insoteste orice pagina a site-ului nostru.

Tagul title este important atat pentru motoarele de cautare precum si pentru vizitatorii nostri care isi pot face o idee imediata despre continutul paginii pe care au ajuns. Dar pentru a fi concludent, tag-ul title trebuie sa fie conceput cu grija pentru a satisface cu brio cerintele ambelor tipuri de vizitatori, cei umani precum si botii motoarelor de cautare ce inexeaza paginile.

Din punctul de vedere al SEO (Search Engine Optimisation) tag-ul title este bine a fi pozitionat imediat dupa tag-urile <html> si <head> el fiind primul text pe care motoarele de cautare il recunosc in pagina voastra, prin consecinta avand o foare mare importanta.

Pentru a avea un tag title cat mai relevant incercati sa folositi cuvintele/fraza cheie pentru care vreti sa aveti cat mai multi vizitatori proveniti din motoarele de cautare, cat mai aproape de inceputul textului.
De exemplu daca aveti o pagina ce trateaza subiecte despre „Internet Marketing” tagul title ar tebui sa arate cam asa:
<title>Internet Marketing – Tehnici si Obiective in Internet Marketing</title>
Nu este avantajos sa incepem titlul cu numele site-ului nostru si nici macar sa-l scriem in titlu pentru ca de obicei utilizatorii nu cauta in motoarele de cautare numele unui site, chiar daca am vazut destui neinitiati ce cautau pe Google stringul: „mail.yahoo.com” de unde faceau click pe rezultat si apoi se logau la mail :D, asta asa ca o paranteza.

De obicei semnele de puctuatie ordonate artistic pentru a realiza un anumit design in bara de titlu a browserelor nu sunt eficiente pentru rezultate in SERP.
Incercati sa evitati titluri de genul:
<title>___–„` Pagina Mea „`–___</title>
pentru ca nu au relevanta in cadrul motoarelor de cautare.

Nu folositi cuvantul/fraza cheie de mai mult de 2 ori in cadrul titlului pentru ca ar putea fi interpretata ca spam de catre motoarele de cautare sau chiar si de catre vizitatori.
Nu ganditi tagul title exclusiv pentru motoarele de cautare si incercati sa formulati un text cat mai coerent in care sa introduceti cuvintele cheie pe care le vizati si nu uitati ca tagul title trebuie sa descrie in cateva cuvinte intreg continutul paginii. Asa ca degeaba aveti un tag title optimizat pentru motoarele de cautare insa continutul nu este de calitate.

Cam atat pentru astazi, va astept cu opinii, completari, critici ai altele asemenea.